Godmorgon

Ja godmorgon! Spelar ingen roll att jag somnade jätte sent inatt, jag vaknar lika tidigt iallafall.... Men jag flyttar mig bara till soffan och ser grey's anatomy och desperate housewives! Det räddar min morgon! Hade ju tänkt att gå ut och gå men eftersom jag knappt sovit något inatt så är jag så jävla trött :( får bli ikväll istället! :)

Ska jobba hos mamma idag, lika som igår, 14-18! Ska stänga idag igen så hon får åka hem lite tidigare!
Imorgon jobbar jag på Ica 10-20,15 och fredag 10-17! Som det ser ut nu så är jag ledig i helgen och det är ju riktigt skönt måste jag säga! Men det är nu det.. Kan vända jävligt fort det ;)

Men efter jobbet på fredag så ska jag umgås med Felicia :) väldigt längesen vi var själva nu! Hon ska klippa mitt hår först sen ska vi ha lite hemmaspa! Kommer bli en bra helg som det ser ut nu :)


Har även skrivit till en tjej som har en tv som inte är för stor och inte för liten! Som jag kan ha vid sängen! Men måste fundera lite!


Puss
/Fannie

Mina nya pyjamas byxor som jag myser sönder i! En fin helgrå t-shirt till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0