Jobbvecka

Ja jag har tydligen blivit pensionär för jag är så trött på kvällarna så jag lägger mig så fort jag kommer hem och sover tills jag måååste kliva upp! Jobbar och sen åker jag hem och äter sen somnar jag igen! Jag försöker klämma in lite träning varje dag men det blir lite! Kört 1 timme om dagen några dagar men eftersom jag blivit så trött nu på slutet så har det blivit en halv timme eller 45 minuter.. Men ska bättra mig! New york närmar sig och då ska jag fan vara i form :)

Veckan består av bara jobb!!! Men på lördag smäller det och det blir halloweenfest :) ska bli så jäkla roligt vart vi än hamnar! :)

Nu ska jag sova! Förvånad?
Det blir doktorn imorgon sen jobb 15-19 :)


Puss
/Fannie


Nöjd Sophie ? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0