Kärlek och feedback

Såhär på kvällen så tänker jag faktist prata om kärlek! Jag ligger och kollar på something borrowed! Gillar den filmen så mycket! Jag känner igen mig så himla mycket i den! Så fort jag faktist blir "intresserad" av någon så håller jag det för mig själv och erkänner det knappt för mig! Men förstår ändå inte hur killen inte kan förstå genom mina "flörtningar" och tänker "han vill inte ha mig"! Jag går och håller på det sålänge tills jag tappar intresset själv!
Men på grey's anatomy idag så lärde jag mig att man ska säga till den man gillar att man faktist gör det, när som helst kan det vara försent! Jag tänker nu att jag aldrig ska vänta ut det en gång till... Men ändå tror jag att det kommer göra det! Tyvärr.. Otur i kärlek! Men dock även i spel...

Men en vacker dag möter jag mannen i mitt liv men jag tänker inte gå och vänta och vänta på den dagen, utan låta dagen vänta på mig! Tills jag känner mig hundra säker och redo! :)

Men den dagen är du min!

Och för att avsluta detta inlägg och denna på ett bra sätt så säger jag godnatt och sovgott alla mina kära läsare! Hoppas ni fortsätter följa mig! Och ge gärna lite feedback och säg vad ni vill veta eller vad ni vill att jag ska skriva om! Vill ni inte kommentera så skriv till mig mail
[email protected]

Puss
/Fannie

Det finaste jag har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0