lördag

Det är lördag igen. veckorna går faktist jäkligt fort! och igår så blev det vinkväll med tjejerna hos felicia! snackade om allt möjligt men vid halv 1 tiden blev alla trötta och det var dags att dra sig hemåt. då kommer jag på att jag åkt bil till jossan eftersom jag blev bjuden på middag där och jag måste gå hem. aldrig tänker jag! det är för läskigt och ingen kan skjussa! så det blev övernattning hos jossan och hon var uppe med tuppen imorse och åkte iväg till stallet medans jag snarkade vidare. brukar bli så när jag sover där ;)
 
nu är jag iallafall hemma och ska vila lite innan det blir valbo med alex, robert, felicia och tessan :)
dom ska hitta lite snyggt till ikväll då dom ska festa och ska ut i bollnäs! jag vet inte riktigt än om jag ska följa med. jag kan inte riktigt bestämma mig men vi får se vad kvällen leder mig. Ja jag ska nämligen jobba 7,30 imorgon för ingen kunde byta! men sånt är livet! madde flyttar till australien snart så skulle vara kul att göra nå riktigt roligt innan hon åker liksom! men det är som det är :)
 
får väl annars ta det lugnt och åka och jobba ändå!
 
Puss
/Fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0