Natt blogg :)

Ja klockan står på 01,32 när jag börjar skriva detta inlägg! Och jag är pigg, kan inte sova.... Älskar verkligen min säng, skönaste som finns och brukar somna som en stock så fort jag lägger mig! Men jag tror att jag saknar att ha en tv vid sängen? Hos mamma och pappa har jag ju datorn och av någon anledning så lämnar jag jämt den där! Så har inte att kolla på här i sängen... Stort problem ! Måste skaffa en liten tv!!

Annars ligger jag tyst i sängen vilket gör att jag inbillar mig massa ljud och det gör att jag inte kan Sova! Men nu måste jag somna, ska faktist åka och kolla på skor imorgon innan jobbet, om jag orkar :) puss och godnatt ! Eller snart kan man säga godmorgon ;) haha


/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0