Rosa bandet

Ja nu sitter jag på jobbet :) börjar med att äta mat! Det är väl bra?! Haha

När jag åkte hemifrån i morse så lade jag ner min matlåda med min goda lasagne i en påse och skulle gå till bilen men i sista sekund så kom jag på att jag måste ha med jobbnycklarna!! Och då glömmer jag självklart matlådan! Bra jobbat Fannie!!!! NOT! Så nu sitter jag och äter nå äckliga pannkakor ;) nä dom är goda men godare med hemma gjorda... När jag var på Konsum och köpte dom här pannkakorna och hämtade ut ett paket åt mamma så såg jag även massa skyltar för rosa bandet och bestämde mig för att slå till på ett! Så nu har jag en på min gröna jacka och det är jätte fint och ännu finare känns det att bära det! Kom igen köp ett Du också om du inte har ett! Och har du ett så köp ett till! Jag vill ha på alla mina jackor! Och ja jag vet att jag kan flytta över den jag har till dom andra! Men ju fler jag har ju mer pengar går det till forskningen! :)

Mitt :)

Puss
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0