Skönhet

Tänkte att ni skulle få se ett bättre resultat av mina läppar med och utan läppglanset :) har en före och efter bild som kommer i slutet av inlägget! Ni ska även få se ett till skönhetstips :D denna gång torrschampo! Jag använder faktist ett från ÖoB som endast kostar 29kr, min kära vän Madde visade mig detta och sen dess är jag fast! Jag använder den jämt jämt! Den får även mitt hår som är ljust att se ljusare ut! Tycker jag då! :) men även det får ni en bild på! Skynda att köpa så slipper ni duscha håret så ofta! Sliter hemskt mycket! Och det är inte bra!

Men här har ni bilderna så skriver jag mer senare :) puuuuuss!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1377319/images/2012/pic_50745caae087c3386365a2eb.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0