Torsdag morgon :)

Godmorgon godmorgon :) vaknar upp på ett strålande humör idag! Har drömt så sjuka drömmar inatt så går inte ens att förklara dom! Men har fått många timmars sömn iallafall och jag är laddad för ett långpass på jobbet! Dagarna går ganska fort när man vet att man inte kommer hem förns på kvällen! Och sover hos mamma och pappa inatt igen för att jag ska jobba imorgon också!
Hoppas på att jag blir ledig helgen iallafall! Och imorgon efter jobbet ska jag ju umgås med Felicia . Tummen upp för det! Längesen vi umgicks nu så hon ska klippa mitt hår som är en risbuske och sen ska vi ha lite "hemmaspa" gick så bra sist vi hade det så vi kör på det igen ;)

Klockan slår snart 8 och jag börjar om 1,5 timme. Men det är skönt att kliva upp en stund innan så man har lite tid att fixa sig på morgonen och inte stressa!


Hörs ikväll :)
Och hoppas att ni får en riktigt bra dag idag :)



Puuuuss
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0