Träning, mat och fotboll

Dåligt dåligt dåligt av mig som inte bloggat idag! Men har jobbat 9-18!

Felicia sov hos mig igår så imorse så väckte jag henne klockan halv 8 för då var det dags att kliva upp och åka mot ockelbo för jobb 9-18!
Var trött på jobbet idag eftersom vi somnade sent igår men det gick bra ändå! Efter jobbet vad jag döö trött men ändå drog jag hem till Emelie för ett träningspass på 45 minuter! 20 min powerwalk på löpbandet i lätt uppförsbacke sen 20 min på spinningcykeln sen tränade vi mage :) mycket bra!
Nu har jag myst ner mig soffan med god mat och växlar mellan fotbollen och svenska Hollywood fruar på tv :) snart en dusch och fortsätta mysa i soffan och se massa tv! Och tänker ta mig världens längsta sovmorgon imorgon igen! Men på dagen blir det nog träning med Emelie :)

Puuuusssss
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0