Tv kväll

Börjar bli en skön och rolig vana att sätta sig att blogga på kvällen när man kommer hem :) har duschat och nu sitter jag i soffan och tar det lugnt efter 11 timmars jobb! Riktigt trött faktist! Men ska se "hela Sverige bakar" och "fråga Olle" innan jag säger godnatt för idag!

"Hela Sverige bakar" är väl egentligen inget jag brukar se och tycker är sådär jätte roligt att se men finns inget annat att kolla på ;) jag tycker jätte mycket om att baka massor av olika kakor men att se dom där töntarna som bedömer kakorna är ju så jävla pinsamt! Nej diss på det programmet men går att se när man väntar på nästa program! :)

Och nästa program är "fråga olle" och det är ett program som jag tycker är roligt att kolla på för det finns så jävla sjuka människor ... MEN Det blir nästan för mycket konstigheter för att jag ska tycka att alla unga ska kolla på det! Det ska börjas i rätt stadie! Inte med att slå varandra?? Men självklart är det något som programmet innehåller så det är inget att klaga på! Bra program för se som vill utforska sitt sexliv! Och tummen upp för det! Och med det så ska jag faktist avsluta detta inlägg :)

Blir säkert ett till innan jag går och lägger mig :)


Puss
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0