Utgång

Ja nu kommer det klagomål för att jag inte uppdaterat på några timmar så här Sophie kommer ett till inlägg :)

Vad gör en 21 årig tjej klockan 15 en lördag innan en kväll som ska innehålla en utgång? Jo hon vilar sig så att hon är redo och jävligt taggad på att låta kvällen ta henne dit den vill :D woop
Som sagt så ska jag träffa Sophie vid 7 tiden och ja det säger väl allt? Och för er som inte vet så kan det inte annat än att spåra! Mer kan jag inte säga i risk för att min käre mor läser detta! Puss mamma du behöver inte vara orolig! Haha

Skulle åka till Valbo idag för att köpa nya skor för mina andra börjar bli lite slitna och jag älskar ju verkligen dom men då gör man så att man åker och köper ett par precis lika dana som innan! Bra fantasi Fannie! Ja vet ;)
MEN dom var ju faktist på rea!

Kan även meddela att jag fick det bästa mailet på länge idag! Boende och allt är klart för min USA resa :D nu ska jag bara boka flygbiljetter så åker jag i februari! Längtar man nått eller? Manhattan här kommer Fannie ! :))

Puss
/Fannie
Med risk för att det kommer ett inlägg senare som kan vara felstavat ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0