Aug. 06, 2013

Nu ska ni få förklarat en gång för alla varför det varit dåligt bloggande!

Jag har varit hemma en helg och träffat min familj och mina vänner, hann inte träffa min släkt denna gång tyvärr bara några få av er! Just då prioriterade jag mitt hembesök...

Sen så är det såhär!
Jag är kvar själv här. Felicia har sagt upp sig och flyttade hem nu ikväll, det är tråkigt för hon har varit som min familj här borta så det känns lite tomt då jag redan möblerat om i det rum som var vårt som nu är mitt. Idag gjordes det klart att jag kommer jobba kvar till den 25e september och sedan är det dags för mitt flyttlass att rulla hemåt. Resten av tiden så kommer jag tänka så att jag verkligen ska fixa detta! Jag ska vara den som slutar med flaggan i topp och jag kommer känna mig som en vinnare!
Med detta så menar jag absolut inte ont mot Felicia, hon mådde inte bra här och då bestämde hon sig för detta och jag hade gjort exakt samma sak i hennes situation! Jag känner bara att jag vill fullfölja detta, jag kommer vara så stolt över mig själv efter detta, jag kommer växa som person.

Nu vet ni hur allt ligger till!
Jag kommer vara stockholmare ett tag till iaf!


Ensam är stark
Puss
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0