Aug. 09, 2013

Min lediga dag spenderas på ett bra sätt, lång sovmorgon, promenad, storhandling, tvättning, städning och TACOS :D ska bli så himla gott med tacos senare:)

Imorgon är det jobb igen, 11-19 sen söndag 7.30-15.30 sen är jag ledig på måndag och sen jobbar jag resten av veckan :) så kommer troligen bli dåligt med bloggning då!

Sanna ringde iaf idag, det var jätte roligt och skönt att höra hennes röst :) saknar henne så det gör ont i mig! Nästan henne jag saknar mest! Min kusin och min bästa vän! Henne kan man prata om allt med :)


47 dagar kvar till hem flytt! Bara för att jag längtar nu så kommer det troligen bli jobbigt då att lämna Sthlm och jobbet!

Och flisan var ju sjuk när hon flytta härifrån och det är värre nu :( håller tummarna för att hon ska bli frisk snart!
Krya på dig flisan :)

Puss
/Fannie

Mys dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0