Aug. 15, 2013

Godmorgon mina kära,
Idag är jag riktigt jäkla trött, har nästan inte sovit något inatt så det har varit riktigt jobbigt. Jobbig dag igår av olika anledningar så bearbetat allt inatt känns det som :/ som tur är så börjar jag inte förrän 1 idag och jobbar till 9 så det är riktigt skönt! Hade varit jobbigt att vara på jobbet 7 imorse...
Klev ändå upp ganska tidigt idag så jag hann duscha, dock la jag mig i sängen nu igen för jag har lite tid på mig att vila ;) ska snart slänga mig upp igen innan jag somnar om!
Laddar för jobb idag, fredag och lördag och lördag är långpass. Men vad gör det när man är ledig söndagen liksom ;)
Pengar, pengar, pengar :)


Puss
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0