Aug. 21, 2013

Godkväll alla mina kära vänner!

Senaste nytt!!
Urinvägsinfektion.. Varit till doktorn idag och mycket riktigt, har fått urinvägsinfektion... Penicillin utskrivet och uthämtat! Det jobbiga är att jag har sjukt ont i halsen också så jag antar att när detta är klart så lär jag väl tillbaka till doktorn! Om ni undrar om jag är less så kan jag ge er ett svar direkt! JO DET ÄR JAG!!!

Det enda som lyste upp denna dag är att vi faktiskt bokade resa idag :D Jossan, Linnea och jag drar den 19 oktober till playa del ingles på Kanarieöarna :) jävligt skönt ska det bli! Känns som jag är värd detta! Hihi!

Ledig imorgon så ska vila hela dagen om jag inte tar en promenad för att få frisk luft! Helt slut i kroppen och jag fattar seriöst inte vad den vill säga mig! Mår som en påse skit och så fort jag rör mig så blir jag alldeles varm och yr, känns som jag vill svimma! Jaja! Det löser väl sig. Man får säga så...

Nu måste jag sova så kroppen får vila!
Puss
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0