Alla hjärtans dag

Hej på er alla mina kära vänner!
Idag har jag packat ner alla saker i väskan och tänkte att jag hade så himla
Mycket plats men alltså Om
jag får igen väskan så har jag lyckats bra ;) handbagaget är proppfullt, resväskan är proppfull och handbagage nr 2 är proppfullt!! Så ska jag ha med mer saker så måste jag börja packa på mg kläder på hemresan ;p
Hade iallafall fått igen väskan innan jag kom på att det stod 2 par skor i hallen.. Så nu är det fullt! Anna får sitta på väskan medans jag drar igen den! Jag har accepterat att jag kommer ha övervikt på väskan och lagt undan pengar för det och då får jag ha 32 kilo men nu är jag nervös över att ha mer än det också ;) hahahaha

Och idag (för er) så är det alla hjärtans dag, lite mer speciellt här i USA då hela lägenheten är pyntad med hjärtan och grejer och hemma i Sverige så myser man till en film med sin partner (om man har någon) så himla olika i alla länder!
Men glad alla hjärtans dag på er :)


Nu är klockan snart 1 på natten här och jag ska sova medan era väckarklockor snart börjar ringa ;)

Var iallafall på time square en sista gång ikväll och var i butiker som vi tidigare inte besökt under tiden jag varit här! Kommer sakna älskade new york......


Puss från East side :)
/Fannie


Kommentarer
Postat av: faster

puss och kram

2013-02-14 @ 08:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0