Att få träningen till en vardag

Ja det har varit mitt stora problem när jag började mer LCHF! Förr tvingade jag mig och kroppen till träning och när jag var klar så var jag glad för att det äntligen var över! Jag har kommit till det stadiet i livet nu med min träning att träning är min vardag, behöver inte vara 1 timme cykling på det tyngsta utan en promenad på 30-45 minuter! Och när jg är klar så känner jag mig stolt istället som gjort det för jag vet att jag kommet vara nöjd när jag når mitt mål :) behöver liksom aldrig tvinga mig till träning längre och det är skönt!
Jag har fått frågan om hur jag orkar träna i princip varje dag!
Då är svaret: motivation! Man måste hitta motivationen och gör man inte det så tycker jag att du /ni måste hitta motivationen genom något! Jag ledsnade på promenader, nu är cykeln mitt kall! Jag cyklar minst 30 min varje kväll / 4 dagar i veckan! Och det är kul tycker jag! Så man måste hitta ett roligt träningssätt :)

Puss puss
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0