Bästa

Vaknade upp och Anna hade gjort pannkakor, köpt färska bär och vispat grädde :) hon är för go nannis!

Ikväll är Anna ledig så vi ska troligen ut på något men jag vet inte vad än :p
Kanske blir middag men efterrätten blir iaf frusen yoghurt ;) bästa jag vet!


Ska börja packa det sista nu som har tvättats så det börjar bli klart!!
Har pratat med mamma ich pappa om hämtning på Arlanda på lördag så allt är klart :) ska försöka planera hemresan bättre än hitresan! För er som inte vet så vaknade jag till på planet efter att ha sovit några timmar och har tydligen sagt till killen brevid att hjälpa mig, men innan han hann fråga med vad så svimmar jag, vaknar upp kallsvettig och får reda på detta :p får i mig vatten ich macka så mår jag bättre! Men saken är den att jag inte ätit eller druckit sen 3 på morgonen innan jag ätit och jag svimmade typ klockan 2 alltså hade jag inte ätit på 11 timmar pga att jag hatar att besöka toan på flygplan! (Rädslan att bli kissis under resan) Cellskräcken från helvete slår till. men då tvingade jag i mig mat! Ska inte vara lika rädd för toan på hemvägen och faktiskt äta och dricka mycket ! Tänker inte va med om detta igen ;p går att hålla sig 4 timmar till Cypern men inte 12 timmar till new york ;)


Nu dusch och lite packning!
Puss från upper East side :)
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0