central park

finns det något bättre än när någon gör ett blogginlägg med massor av bilder ?
det tycker inte jag, jag tycker det är roligare att se massor av bilder än att få allt förklarat i ord.
idag har vi varit i ett snötäckt central park i några timmar och det kryllade med folk.
Därför vill jag att ni ska få se detta genom bilderna vi tagit idag.
annars är alt kanon med mig. vi har gått flera timmar idag så man är lite trött i huvudet. man måste ta in och fatta vad man är med om och det är så jävla vackert så man blir alldeles trött!!
 
här är lite av min dag, vill du förstå hur coolt det är så måste du också åka hit ;)
Puss från upper east side
/Fannie
 
blir ett omvänt blogginlägg det här :P hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0