Central park

Nu ska vi ut på en promenad i central park såhär på morgonen :) ska bli såå mysigt! Sen är det massa fix som står på schemat för vi ska ut och kolla efter lite kända hus osv! Ikväll blir det middag ute på en italiensk restaurang! Ska bli såå gott! Saknar mamma och pappa lite men sen kommer tanken i huvudet att jag är i new york så då går det över, sorry ;) haha
Står att en storm är påväg hit också och till er som är oroliga så är Boston mest utsatt för den! Anna sa att här på upper East och Manhattan så är det så mycket höga hus så man märker det inte så mycket och här förlorade dom inte ens strömmen när stormen Sandy var här satt!! Ni kan vara lugna, bara stormen är över tills mitt flyg ska lyfta så bryr jag mig inte så mycket, vi ska roa oss utanför dörren iallafall ;)


Igår var vi och käkade frysen yoghurt ;) låter gott va? Ne men det är ett ställe där man får ta "glass" själv i mjukglass automater med olika smaker, smakade precis som glass, om inte godare!


Puss från upper East side
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0