Ett nytt försök till sömn

Ja då var det natt igen!
Klockan är iallafall halv 2 nu och jag tycker att jag känner mig trött!
Hoppas på att jag somnar snart eftersom jag bara sov 6-10 igår natt.
Imorgon ska jag köra skiten ur kroppen på cykeln hemma i rummet i mina nya träningskläder! Funderar på att stanna och köpa ett par nya träningsbyxor påvägen hem imorgon. och jag vet att jag nyss var på en shoppingresa men köpte aldrig nya långa träningsbyxor för dom var inte så mycket billigare (köpte bara korta träningsbyxor) och insåg när jag kom hem att alla mina här är trasiga. Jävligt tråkigt så jag måste köpa nya så hittar jag nå billiga imorgon så kan dom bli mina! Så upp tidigt imorgon och hinna köpa nå snygga :)
Ska höra av mig till Fia nu någon dag och kolla om vi ska träna :) och höra hur det går för henne med allt :)

Nu måste jag sova!
Puss
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0