Feb. 21, 2013

Vill ni veta nå kul ? :) ja vet att ni vill! Imorgon flyttar Bella in i huset bredvid mig i stan :)))) på gymnasiet så umgicks jag, Bella, Cissi och Amanda! Och Cissi bor redan på Brynäs nära mig men nu kommer Bella i huset bredvid :) så himla kul. Så i helgen ska jag träffa henne, vilket jag inte gjort på mycket länge.
Amanda har jag inte heller träffat på länge. Eller jo typ på fyllan men det kommer typ ingen av oss ihåg dagen efter ;) skärpning!!!!

Och imorgon ska jag beställa tid för tandblekning :) sååå kul!


Puss
/Fannie


Kommentarer
Postat av: Faster

Hoppas att du kom i takt med sömnen inatt. Fannie varför visade du mig det där spelet? Jag är såld".........f n.

2013-02-22 @ 06:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0