Godnatt

Ikväll har vi varit ute och ätit en god middag lite längre bort på Manhattan! Jätte mysigt var det! Ett glas vitt slank ner och jag bara njuter av denna semester! Även fast jag varit sjukskriven innan så har det inneburit en jobbig tid med gips då jag tyckt det varit jobbigt att be folk göra massa saker bara som att skära maten! Komma bort från lilla Ockelbo och gå runt på new yorks gator och spendera pengar är vad jag behövde! Sol semester är också något man vill göra men det här är bland det bästa besluten jag tagit i mitt liv! Att få uppleva så coola saker :) alla borde åka hit!! Ni kommer inte ångra er!!

Och ja det är sån jävla storm här nu, håll i hatten. NOT!
Det snöar och så långt ifrån vad vi är vana vid i Sverige! Det blåser endast lite lätt!! Visst kan det bli mer imorgon (lördag) men ni behöver inte oroa er för mig! Om ni nu gör det ;) bara stormen är över tills mitt flyg ska gå hem! :)

Nu är klockan 7 på morgonen hos er och nu säger jag godnatt för klockan är 1 här på natten!


Saknar er mamma och pappa <3
Puss från upper East side
/Fannie


Någon var vaken hos Madonna igår ;) woop woop


Kommentarer
Postat av: Faster

Vilken resa du är på NJUT!!! Det pratas hela tiden om vilket dåligt väder det är där borta, det sägs bl.a. Att om du kör bil idag när det är så dåligt väder så kan man få ett års fängelse. Kram på dig och hälsa Anna.

2013-02-09 @ 10:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0