Heeeeej :)

Varit en riktigt trött dig idag, vaknade jätte trött och somnade om igen för jag kunde inte sova igår! Körde en Skype med Felicia och alltid lika mycket skratt! Efter det blev det en med mamma och pappa! Och pappa opereras imorgon så jag är lite orolig över det men hoppas att det går bra! Och det tror ja! Äskade lilla pappsen <3
Varit med och sett Rye spelat tennis idag och hämtat upp reece från skolan :) nu slutar Anna om en halvtimme och då ska vi gå och handla för att göra tacos! Muuuums! Finns inget som heter LCHF på denna resa men om man tänker på att jag inte kommer få äta nå "gotta" resten av året när jag kommer hem så har jag tillåtit mg själv att vara onyttig här ;) får panik av att jag måste åka hem snart !! Ikväll ska jag försöka handla allt det sista sminket om jag inte gör det på onsdag! Men imorgon slutar Anna tidigare så då drar vi till soho för sista shoppingen där! Sista kläderna, skorna och kuriosa ska handlas :)
Låter fjolligt för jag åker inte förren på fredag men tro mig man får panik av tanken att man måste lämna new york!
Men jag ska hem och spara pengar sen åker jag lätt tillbaka! Den som inte älskar new york har problem ;)


Ut och andas amerikansk luft <3
Puss på er från bästa stället på denna jord ;)
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0