hej från usa igen

idag har varit en bra men känsloladdad dag.
vi var på the gound zero och man blev väldigt tagen av sorgen som varit över detta ställe. att se alla namn runt om varje ¨hål¨där en byggnad stått.efter det åt vi en god lunch på ett indiskt ställe som var jätte mysigt :)
efter det så blev det sgopping på centurey 21, det är ett köpcenter eller vad man ska säga som har allt man vill ha i äkta märken, jag fick men mig converse väska ÄKTA !!! guess solbrillor äkta!!! och massa annat för hur billigt som helst. När vi kom ut därifrån så tog vi en promenad mot färjan som skulle ta oss förbi frihetsgudinnan så nu har jag även sett henne. huuuur coolt som helst! vi hann även ta tunnelbanan till soho och shoppade lite där. jag hittade en aaaaas snygg marinblå jacka till våren som jag älskade och kollade lite lätt på prislappen och den kostade i svenska pengar 130 kr. heelt sjukt billigt. hade kostat typ 500 kr!! sen följde det även med lite tröjor och sådant med hem :D som också var jääätte billiga. allt är sååå billigt mot för hemma i sverige och jag bara  älskar att shoppa här när jag vet att ingen hemma kan ha lika som mig. få vara ensam om lite kläder!
 
 
nu är det sova som gäller och imorgon ska anna jobba och jag ska ta det lite lugnt och kanske ge mig ut själv på gatorna för mer shopping. en skype med mamma kanske också skulle sitta fint.
 
 
puss
/Fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0