Hej helg :)

Varit vuxen och ringt massa samtal idag :) försäkringskassan, jobbet i Sthlm och ringt och kollat olika tandblekningar! Har väntat i 2 år på att göra tandblekning då jag tidigare lagt pengarna på annat men nu har jag bestämt mig för att göra det men kollar massa olika metoder och priser! Ska bestämma vart jag ska göra det bara typ!

Igår kväll så besökte jag krankbo, alltså mina släktingar ;) Emil fick sin keps och lät väldigt glad för den men begav sig strax efter det ut i bastun för en "torsdagsbastu" medan jag och Mona fastnade vid paddan (ipaden) och började spela spel, hon visade mig massa spel och jag visade henne candy crash :) vid 9 åkte jag hem och bestämde mig för att cykla i 30 min fort så jag skulle bli trött, och ja det funkade jag var dööötrött .... Tog en dusch och lade mig i sängen, men ni känner ju mig nu så tror ni jag kunde sova? Nej nej! Vid halv 4 somnade jag så det är tidigast hittills iallafall :) men pappa och mamma väckte mig 8 så jag ska vara vaken till 23 ikväll tänkte jag och då ska jag lägga mig i mörker och inte se nå film innan så hoppas jag på sömn :)

Men jag var ju även fast i mina nya spel som Mona lurat på mig ;) hahaha men det roliga är att jag ser att jag fått en kommentar imorse så är det Mona som skriver att hon är fast i candy crash :) hehehe

Drar mot Gävle senare och eftersom jag inte köpte nå springbyxor sist så kanske jag ska göra det nu då! :)

Puss och trevlig helg :)
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0