I'm going home

Hinner med ett sista blogginlägg innan min bil kommer och hämtar upp mig!
23,45 eran tid inatt så lyfter mitt plan hemåt! Det är blandade känslor. Jag skulle utan problem lätt kunna bo här i new york. Staden har allt och det är riktigt mysigt här!

Har precis fått igen min väskan, det såg ut som att det inte skulle gå men med lite våld så löste det sig! Lite smått orolig att sömmarna ska spricka dock så jag får plocka ihop väskan på Arlanda ;)

Anna är och hämtar minstingen nu på dagis och ja ska borsta lite tänder och och locka lite hår! Har en minut över för att kunna fräscha till mig lite innan jag ska åka!

Men som sagt nu lämnar jag; USA, new york ,manhattan, upper East side och min bästa barndomsvän för att återvända hem till Sverige!


Nu är det verkligen sista gången
Puss från upper East side ;)
/Fannie


Kommentarer
Postat av: mamma

Välkommen hem! Men du menar väl inte att nu är det sista gången! Nu är det bara första gången menar du väl? Love you!

2013-02-15 @ 19:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0