Jag är apan

Hallå från new york :D

Varit en riktigt bra dag här i staterna! Började dagen med en god frukost, sedan en promenad över brooklyn bridge och tillbaka men det var riktigt blåsigt men det får man räkna med!
Efter det så gick vi och handlade mat och sedan var det dags för lunch här hemma på upper East side :) sminkning stod näst på schemat för sen bar det av mot top of the rock! Grym utsikt (och mamma om du inte vet vad det är så googla) vi var på våning 67 och tog rulltrappan upp till våning 70 :) coooolaste jag varit med om. Helt grym utsikt, empire state building lös upp helt underbart vackert på alla kort och det var magiskt! Jag har nog inte fattat att jag har promenerat på new yorks gator! Jag kommer fatta vad jag varit med om när jag kommer hem och landar i vardagen! :p men imorgon väntar ett besök på ground zero (stället där tvillingtornen stod) sen blir det en båttur för att se frihetsgudinnan och efter det väntar shopping i soho! Och på måndag släpps apan ut buren (jag ut på new yorks gator själv) jag ska alltså ta tunnelbanan själv ner till shopping ställena och sedan hitta tillbaka hem ;) allt är simpelt så jag tror jag kommer fatta detta riktigt bra!

Nu är det mys för oss för att ladda inför morgondagen! Bjuder på någon bild från dagen sedan finns allt på Facebook :)


Puss
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0