Jeffrey Campbell

Ja tyvärr så är det bara imorgon kvar här i underbara new york och det är alla hjärtans dag!
Känns underbart att fira alla <3:ans dag i USA :) har gjort sista shoppingen i soho idag! Ett par Jeffrey Campbell fick följa med hem! Och ja pappa jag behövde ett par till skor ;) finns inget bättre än att shoppa skor ;) men såklart fick lite kläder också följa med hem! OCH en present till pappsen! De du steffe!! Hahaha
Parfymen från vicroria's secret som jag luktat på alla dagar här fick äntligen bli min också ;)

Jag vill inte åka hem men jag måste så jag rabblar orden "borta bra men hemma bäst" i mitt huvud även fast jag inte tänker så just nu! Skulle kunna flytta hit om jag bara hade ett jobb.


Men jag kommer att återvända hit inom
Kort ;)

Puss från upper East side
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0