Jetlag? Va är det för jävla påhitt?!

Tänkte ju såklart att jag inte skulle påverkas av jetlag ... Jo visst.
Kom hem från Arlanda vid 4 tiden på lördagen för vi hämtade mamma när hon slutade jobbet, jag började duscha och kroppen gick ner i varv bara det att jag märker att jag typ sover i duschen :p
Jag skriver till Sophie att jag inte kan komma in till gävle för jag håller på att somna ståendes. Kommer även på att jag varit vaken 1,5 dygn då så det var väl inte så konstigt ? Nee precis!
Men jag kan liksom inte gå och lägga mig 5 på eftermiddagen. Så jag tar på mig mjukiskläder och åker med presenten till Felicia och är där lite snabbt! Träffade Jossan och Sanna och de fick presenter sen åkte jag hem och kollade på film och somnade klockan 22 !! Vaknade 3 på natten och var super pigg! Jävla jetlag alltså jag blir arg :p låg vaken till 5 då jag gick ner och åt en macka, sen såg jag mer film och slockna igen vid 7 och sover som en stock! Vaknar av att pappa studsar mig i sängen så jag flyger upp och ner och Tillslut så vaknade jag men hade tydligen tagit ett tag :p så jävla trött tjej.
Mamma och pappa har fått kollat på alla bilder från resan idag, sen har jag varit med Jossan och sen träffade jag Sanna och marcus och kikade på barnrummet! Det blir så fint så. Avslutade kvällen med en långpromenad med Jossan och Sven :) slocknade direkt efter det trött som fan och nu har jag legat vaken sen klockan 1och kan inte sova... Blir så jävla less! Vrider och vänder på mig hela tiden utan resultat till sömn... Men men ska väl försöka lite mer då...


Saknar dig nannis!
Puss på er :)
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0