Magsjuka?

Dagen har bestått av Skype med mamma och pappa och därefter med Sophie! Blev en mys dag uppe på upper East idag tills den minsta sonen kom hem och spydde så alla åker väl på magsjuka här antar ja :p självklart med min tur! Men jag har ju faktiskt måååånga dagar kvar här så jag kommer hinna allt jag vill göra :D ikväll har vi iallafall spenderat massa tid på time square :) såååå coolt! blev shopping på forever 21 som är 4 våningar med billiga kläder och det blev en keps med mitt namn på! fattar ju inte vad som är bra lag därför tog jag en bara med snygg färg ;) haha men uppdaterar er mer imorgon om vi spyr eller vad vi hittar på!


Puss
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0