Mer träningstips

Ja jag har faktiskt ett till!
Många tänker så redan men det som gjorde att jag tyckte det var roligare att träna var att bära snygga träningskläder när man träna! Nu går ju inte jag på gym för jag har inte kunnat bestämma mig vart jag ska gå men det blir nog Ockelbo! Vi får se. Men där jag springer när jag springer ute så är det ofta mycket folk och då vill man ju självklart ha snygga kläder och det får faktiskt upp min motivation!
Annars så vara snygg på gymmet är alltid kul! :)
Och ja. Träningskläder kan faktiskt vara dyrt! Nu var ju jag i USA och köpte alla mina Nike kläder för att det var billigt men det kan vara värt att lägga någon extra hundring på kläderna för att det stärker ens självkänsla :) (enligt mig)
Men som ni vet så köpte jag ju inga långa träningsbyxor där så jag gjorde det här i Sverige och man är inte super rik efter 2 veckors shopping i staterna så jag gick in på cubus och köpte mina där för 249kr :) billigt och skönaste jag haft på länge! För har jag alltid haft adidas eller Nike men dom här var riktigt snygga och riktigt sköna :)

Hoppas ni hittar nå snyggt :)
Puss
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0