Paniken

Så ligger man i soffan hos empan! (Emelie) blev en kväll med bad i jucuzzin och lite vin! Jag sov bara mellan 5 och 11 inatt och tänkte att jag skulle vara trött idag men nej!! Klockan är halv fyra och jag kan inte sova.
Helt värdelöst. Vad ska jag göra för att vända tillbaka dygnet? Totalt kaos för jag vill sova. Får panik.

Imorgon ska jag ringa jobbet som jag hoppas på i sommar i Stockholm. Skulle vara sjukt kul att göra något nytt men hur ska jag klara mig utan mamma och pappa då? Men någon gång måste jag klara mig utan dom också satt det blir en bra början :) och isåfall har jag ju Felicia där så det blir bra. Hon är ju typ som en familjemedlem så det fixar sig :)
Får hoppas på det bästa helt enkelt!

Nu ska jag tvinga mig till sömn:)
Puss :)
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0