Pappa läs inte detta !!!

Hemma från soho nu och anledningen till att pappa inte ska läsa detta är att jag har köpt 3 par nya skor !! Men faktiskt ska jag berätta för dig farsan och göra drog stolt, att Timberland skorna (på bilden) kostar mellan 1500-2000kr i Sverige och här betalade jag 700kr Nike skorna kostar 1000kr hemma, jag betalade 300kr converserna kostar 700kr hemma och jag betalade 190kr för dom :) jävligt bra att köpa dom här istället för i Sverige! Och alla ni som frågat om jag kan köpa skor åt ner så är tyvärr svaret nej! Jag har inte plats i väskan för er! Jag måste få plats med mitt eget! :p

Åkte tunnelbana själv och det gick toppen! Borrade bort mig i soho också med jag hittade rätt till slut :) ikväll blir det nog bara massa mys skulle jag kunna tro! Vi har 3 dagar nu då Anna är ledig så vi ska försöka spendera dom på bästa sätt så vi ska upp tidigt imorgon och ta en morgonpromenad i central park! Ha en bra dag allihopa för det ska jag ha! Ska sätta mig och ladda upp massa bilder på Facebook så ni får se vad jag är med om :)


Puss från upper East :)
/Fannie

Och eftersom telefonen är dum i huvudet så kommer skorna på bild i nytt inlägg !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0