Saknar redan new york

I mitt huvud just nu vet jag inte om jag ska säga godmorgon eller godnatt?
Har landat i Finland efter 8 timmar i luften och inte sovit en minut :p blir roligt att se hur pigg jag kommer vara ikväll när jag tänkt åka in till Gävle för att umgås med mina kära vänner :) men resan har gått bra då jag har kunnat vila lite iallafall!
Jag är uppe i varv nu och vill bara hem, ville inte lämna new york men att vara ute på vift såhär flera timmar är jobbigt :p

Ska äta lite frukost nu (kan även säga nattmacka) och flyget går hemåt om 2 timmar!


Hoppas du sover gott utan mig på golvet nannis!
Puss från Finland :p kändes inte lika bra att skriva !!!!
/Fannie


Kommentarer
Postat av: Faster

Välkommen hem , puss och kram

2013-02-16 @ 20:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0