Snöiga Sverige

Jaha då ligger man hemma på rabo i sängen igen.... Ska inte jag sova på golvet på upper East?
Tydligen så går 14 dagar fortare än vad man kan tro.. Men nu börjar vi spara pengar så vi kan dra ut på vift igen ja och mina väskor!

Skulle ju ha dragit till stan ikväll och vina lite men jag duschade och höll på somna i duschen. Jag kopplade av och jag förstod hur jävla trött jag var egentligen. Jag har varit vaken i mer än ett dygn så jag avstod hur dum ja än kände mig och jag verkligen ville åka in till Gävle och träffa alla... Men jävla jetlag alltså! Eftersom ja inte sov på flyget så kommer det nu istället...
Ska somna nu och får se när jag vaknar ! På onsdag? Ja kanske ;)

Imorgon ska jag hälsa på mina kära släktingar som följt mig här på bloggen så ska jag skryta lite för dom ;) haha
Emil ska även få sin present på staterna. Dock vet han redan vad det är men :p


Puss från rabo .........
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0