Träning

Blev ett hårt pass då armarna och axlarna fick sig en omgång på gymmet ikväll! Riktigt skönt när det är lite folk och man kan röra sig mer runt runt!
Började som vanligt med cykling fast bara 15 min idag istället för 20 då jag skulle ha mest fokus på armarna idag! Men alltid skönt att börja med att väcka kroppen på cykeln! Benen fick jobba lite smått då jag körde lite framsida lår :)

Ikväll har jag även hunnit läsa mer av katrins bok och är snart klar ! Men bara älskar alla hennes recept som jag verkligen ska prova :) (förutom äckliga fisken) höhö

Nu är det godnatt för jag har sagt till pappa att stampa in och väcka mig 8-9 tiden imorgon :) natti natti
Puss
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0