Victoria's secret

Ingen magsjuka än inte! Lillkillen har varit hemma hela dagen och mår toppen så imorgon ska han till skolan igen så det är nog ingen magsjuka utan bara ett virus! Så jag behöver nog inte oroa mig!
Jag har iallafall varit på en shoppingtur själv idag här på upper East side! Jag gick till shoppinggatan där Victoria's secret ligger så jag gick in och skulle kolla lite och och får hjälp av världens trevligaste personal att hitta rätt storlek på bh! Jag fick vara med om det alla tjejer drömmer om!! (De flesta iaf) en awesome tjej kommer fram och frågar om jag vill ha hjälp med att hitta rätt bh och jag säger tveksamt att jag är så osäker på storleken jag har för det blir aldrig så bekvämt! Hon tar fram måttbandet och börjar mäta och skickar in mig i ett provrum, och när jag har den på mig så trycker jag på en knapp som gör att tjejen kommer in och visar hur jag ska göra för att den ska sitta rätt på axlarna och hur man ska ha den spänt! Jag testade säkert 10 olika bh:ar innan vi kom fram till två helt underbara bh:ar! Så nu har jag köpt två Vickan bhar som är liksom special för mina tuttar :)
Låter som att jag aldrig sett en bh men så är det med många tjejer, köper det man alltid köpt utan att veta om det är rätt eller inte! Har alltid köpt en B kupa och tyckt att att det ser fel ut och nu fick jag "skäll" av henne på butiken för att jag inte kan ha det! Visade sig att D är min kupstorlek! Så för 2 bhar och 3 par trosor fick jag betala 900kr och det år billigt :) låter jätte mycket men om man tänker på märket och hjälpen jag fick med att hitta den rätta storleken som hjälper mig framöver så är det riktigt bra pris :)

Visar en bh och mina fina trosor! Min andra bh jag köpte är hel svart :)


Puss från upper East side
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0