Fan helvetes jävla skit

Det är inte alla lätt i början med LCHF! Jag mår illa som jag sagt och jag känner att jag bara vill spy på LCHF skiten! Men när det är som mörkast så ställer jag mig framför spegeln och tänker "när jag når mitt mål så kommer jag vara nöjd med att jag kämpade i början"
Även fast man inte ser resultat än så känns det i kroppen! Man känner sig piggare (trots illamåendet) och lättare!

Kämpar på och hoppas att morgon dagen kommer bli lättare och utan illamående :)

Puss
/Fannie


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!
Min kille har kört LCHF några svängar och tänkte bara säga att om man mår illa mycket så kan de vara bra att i början ha ett par dagar nedtrappning av kolhydrater och upptrappning av fett. Om man fortsätter att må illa efter en vecka eller så så kan man testa att ta bort mejerifettet ett tag så som grädde och ost och istället köra på fet fisk och olja. Hoppas de går bra för dig :)

2013-01-10 @ 07:47:48
URL: http://lilllundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0