helg ? vardag? finns ingen skillnad

så var det helg igen. tråkigt att man inte märker någon skillnad på vardag och helg när man är sjukskriven. bara att de andra också är lediga då. igår var jag på hockey ockelbo mötte skutskär i en viktig match och vann med 5-3 och det var en händelserik match som aldrig blev seg att titta på. lite halv dålig domare skulle jag vilja säga men jag kan inte hockey så bra så jag kanske bra ska vara tyst där ;) haha

ikväll ska jag sova i josefines lägenhet som är tom nu när hon är i umeå och skriver tenta och jag hoppas verkligen att det går bra för henne så hon får bli klar snart med utbildningen :)
felicia kommer förbi och vi ska bara ha myskväll. jag är så trött så jag vill bara ligga i soffan och kolla på tv och göra ingenting :P


hoppas ni får en trevlig lördag :)
Pussss
/Fannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0