Min tisdag

Ligger fortfarande kvar utan mitt varma och sköna täcke och snart kliva upp för att ta en promenad men hunden i sköna 15 minusgrader! Vill inte ens få en tå utanför täcket för då fryser jag :p men vad gör man inte för sin hund!

Blir nog träningsfritt idag! Hostar och hostar hela tiden och jag vill bli av med den och då känns det inte så skönt att träna i -15 grader! Skulle ju hämta cykeln Igår men blev inte så, kom massa annat emellan! Får hämta den en annan dag istället.
Och efter att min läkare ringt idag blir det nog Valbo en sväng innan jag ska följa med Mona och Janne till norrsundet för att kolla på Ockelbo när de spelar match :)


Men nu måste lufsen ut!
Puss
/Fannie


OCH jag ska göra allt för att hitta dom här skorna i USA! Jag är sååååå kär i dom!


Kommentarer
Postat av: Faster

Vi ses på tisdag igen . Ta det lugnt i helgen puss krnkbo

2013-01-26 @ 21:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0