Panik

PAAAANIIIIK!!!!
Vaknat med halsont så det blev ett besök på HC men det var inget, så då blev det istället ett samtal till min kusin Linda för att få veta vad som är bäst receptfritt och hon ger alltid bra svar :) (hon jobbar på apotek)
Så det är inhandlat och nu sitter jag med färg i håret för att hinna se ut som människa innan jag åker!
Trodde allt skulle vara lugnt i veckan men börjat bli stressigt med att tvätta, hinna träffa kompisarna och spendera lite tid med mina kära föräldrar!
Har även hunnit lova kusin Emil att fixa rangerströja med autograf från Henke på så jag har lite att jobba på i USA ;p men två veckor är en lång tid! Höhö

Nu in i duschen sen ska luffa få sig en promenad!

Och ja faster Mona imorgon ses vi igen :D


Hade bäst,
Puss
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0