Välkommen helgen

Problemet har uppstått! Jag är ju sjukskriven och har inte så jätte mycket pengar och ska spendera min helg i Gävle och då kommer frågan vad jag ska äta!! Jag har köpt bacon för det är liksom det jag känner att jag blir mätt av vid frukost! Sen är min frys full av kyckling så det känns helt okej! Blir att leva på det denna helg :)

Ikväll ska vi ta en grogg! Låter jävligt hårt men det är faktiskt fredag allihopa, men blanda med Ramlösa är tillåtet ;) men jag hat sagt att bara för att det visat resultat både på vågen och måttbandet så ska jag inte fuska! Även fast jag är jävligt sugen på att göra det!!! Sen om groggen är lite onyttigare så bränner jag bort den imorgon ;)

Imorgon är det myyyys med Emelie och Felicia ! Om Felicia blir med hela kvällen är oklart men kvällen kommer avslutas med skräckfilmer ;)
Emelie ska nog även lära mig hur man bakar goda LCHF kakor :)


Nu vila lite

Puss
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0