Jul. 03, 2013

Ja då ligger man här i sängen igen men foten upp i luften.
Jag och Felicia gjorde mys i vardagsrummet och såg en skräckis som inte alls var särskilt bra men vi tog oss igenom den ändå, hann ju bli lite rädd några gånger :p

Imorgon är jag ledig och då ska jag låta min fot vila hela dagen, kan ju inte ena ta en kort promenad för då gör det ont sen... Suck!
Måste ladda upp kroppen för ett pass på jobbet på fredag som kommer ta död på min fot. Det är tävling för 70 pers så det kommer vara sjukt drag på jobbet så då är det bäst för foten att den är bra!!! :)


Nu ska jag sova och hoppas på att jag kan sova länge imorgon!

Puss
/Fannie

Saknar alla er där hemma!


Sötaste, finaste, gulligaste, bästa, underbaraste, gosigaste Liam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0