Jul. 04, 2013

Ja då har man varit ledig idag då.. Igen kan man väl säga. Men jobbar imorgon 13-21 och jag är faktiskt lite taggad på jobb nu! Börjar krypa i skinnet när man varit hemma en dag.
Har bara slappat idag för jag kan ju inte göra så mycket med foten MEN, lyssna nu. Det har blivit så bra att jag kan gå igen :) inga långa sträckor eller så men jag kan gå iaf :) det hugger till om jag vrider till den (vilket jag lyckats med) men det får jag tänka på att inte göra. Så jag ska försöka få på mig en riktig sko imorgon och slippa Foppatofflor. Visserligen kan jag ju inte springa runt på jobbet som jag brukar men jag kan ta mig framåt utan att sniglarna på vägen glider om mig!

Och på lördag är det personalfest :D
Hela gänget ska iväg på något jävligt roligt sägs det. Vi får ju inte veta vad det är men det låter som att vi kommer ha super roligt! Jag är laddad och mina sambos också ;)

Nu sööömn :)
Puss
/Fannie


Kommentarer
Postat av: Faster

Härligt att foten börjar bli ok. Ha så kulor personalfesten jag hoppas att ni får göra ngt tokigt som att åka båt i riddarholmen

2013-07-05 @ 18:57:43
Postat av: Faster

Kulor= ha så kul. Puss o kram

2013-07-05 @ 18:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0