Jul. 07, 2013

Det var ju personalfest igår och vi hade inte fått veta vad vi skulle göra innan! Men när vi väl kommer till klubben så blir det fördrinkar och lite snacks, spelade lite golf och jag skulle väl självklart vilka utse mig själv som vinnare ;) haha
Efter det så står vi och väntar på något som vi inte fick veta vad det var tills det rullar in en fet jävla hummer limo :D alla skrek och vi hoppa in och åkte till stan och dunka på bra med musik och drack skumpa. I stan hade vi tre kamp i fotboll, golf och bowling efter det tog vi oss till Stureplan och sturehof för en sjukt god middag :) bästa dagen, bästa människorna och bästa allt tror ja :)

Nu är jag jävligt bakis så jag berättar mer sen!
Puss
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0