Jul. 12, 2013

Ja jag är dålig på att blogga :p men det har varit några jobbiga dagar här nu så jag bara vill åka hem! Jag längtar hem så det gör ont i mig. Jag grinade tom idag för jag bara vill hem hem hem! Men jag är i ett litet känslig stadie just nu så det går nog över. Den 3-4-5 augusti kommer jag troligen hem iaf, tanken är att pappa ska komma hit den 2a och sova här och vi åker hem den 3e, men jag ska allt försöka få honom att komma hit den 2a, ja visar honom allt här sen kanske jag kan köra hem på kvällen så vi kommer hem någon gång ;) haha!

Det är upp och ner, vissa dagar är bra och vissa dagar är dåliga,
Idag är en dålig dag....


Utsikten från promenaden idag, typ vid våran lägenhet :)
Puss
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0