Jul. 14, 2013

Ja nu ska ni få veta nå galet...
Igår när jag kom hem vid 4 så öppnar Felicia dörren och möter mig och säger "nu åker vi hem" och jag fattade ingenting men båda ville hem på lingbo lyran iaf kvällen! Så vi två letar en bil som fan men ingen vi kunde låna, till saken hör att Felicia skulle öppna imorse 7,30 så tanken var att åka dit och va i öltältet sen tillbaka till Sthlm. Till slut så bestämde vi oss och hyrde en jävla bil och åkte hem till Ockelbo, vi sa inget till någon men vi var inte i lingbo förns 23.30 men vi hade 2,5 underbara timmar med några av våra vänner. Vi hade inte sagt till någon att vi skulle komma så vi bara dök upp och alla var glada att se oss' det bästa på HELA kvällen var att jag fick träffa min älskade pappa, bara jag tänker tillbaka på det så gråter jag. Han jobbade ju i öltältet och när jag gick emot han, såg hur han log och blev överraskad, det är det bästa hittills! Så fick krama pappa tusen gånger men kunde dock inte träffa mamma, lina, lufsen och Gustav men några av dom får jag se när jag åker hem den 3e och lina och Gustav ska jag hälsa på i Östersund i höst :) men iaf tillbaka till roadtripen! 03.00 typ så lämnade vi Ockelbo började resan tillbaka till Sthlm! I Uppsala var vi tvungen att köpa redbull för jag höll på somna. Men väl hemma 05.45 så lade vi oss och vila i 1 timme sen åkte vi mot jobbet, gjord våra timmar, lämnat tillbaka bilen och nu ligger jag äntligen i sängen igen. Under denna tid har jag varit vaken sen igår morse klockan 6.00, det är 42 timmar och under den tiden har jag tagit en stödvila på 1 timme... Så jävla värt det! Nu är jag ledig två dagar så nu ska jag sova, sova och sova :)

Puss
/en trött Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0