Jun. 01, 2013

Längesen ni hörde något från mig nu, har varit kaos på jobbet så jag har jobbat hela tiden och har jag fått en lugn stund så har jag inte prioriterat bloggen tyvärr, idag är jag ledig och såklart är det molnigt. Men var uppe 7 för att skjutsa mina sambos till jobbet för det inte gick nå tåg och jag har ju mikas (chefen) bil för han och anso skulle på fest igår! Men har sovit några timmar till och ska rulla mot jobbet om en stund igen för att lämna bilen och käka lite :)
Ikväll ska vi grilla vid stranden här bredvid och dricka lite vin! Jag jobbar imorgon och börjar 7,30 så blir lugnt ändå ikväll :)
Har inte hänt nå roligt jag kan berätta iaf, eller det var lite kändisar på klubben i veckan typ hans fahlén och nå fler. Jag såg bara några som jag inte vet namnet på men de blir fler gånger :) väntar fortfarande på att Persbrandt ska komma dit för han ska tydligen vara där mycket på sommaren :)


Puss
/Fannie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0