Jun. 04, 2013

Nu ska ni få veta nå sjukt!
För lite mer än ett år sedan låg jag i sängen och kollade Annas blogg och hon hade skrivit "nu börjar äventyret" och lagt ut en bild som fick mig att gråta! Jag saknade henne så himla mycket och vi sa redan då att jag skulle hälsa på. I februari drog jag till new york och spenderade 2 veckor hos min barndomsvän. Känns som förra veckan jag låg i sängen och grät. Och vet ni? Imorgon kommer hon hem, ett år har gått, ett år av saknad, ett år är alltid ett år. Men nu är hon snart hemma! Min bästa nannis! Men ändå dröjer det ungefär 4 veckor till innan jag får träffa henne! På marknaden ses vi nästa gång! Men den som väntar på något gott?! Love you nannis :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0